Stel jy belang in hulle KWOTASIE? Bespaar met ons koepons aan WhatsApp o TELEGRAM!

Dreame T10-resensie is die beste stofsuier vir €180

Dreame T10 is die ekonomiese weergawe van die T-reeks deur Dreame wat met slegs €180 daarin slaag om 'n koordlose stofsuier te bied met byna geen kompromieë en nie so ver van Droom T20.

Die verpakking Die toerusting is min of meer dieselfde as alle Dreame-produkte en niks skort selfs in die ekonomiese modelle nie. Die muurmonteerhouer is goed gemaak en dien ook as 'n laaier wanneer die T10 in rus is. Daar is die gewone spesifieke behuising vir alle ander bykomstighede: spleet spuitstuk, 2-in-1 kwas spuitstuk, mini elektriese borsel, slang. Die bykomstighede is robuust en baie maklik om te installeer beide op die lang staaf en direk op die kamera liggaam.

Il ontwerp is verfyn en aangenaam, soos in alle produkte Droom my. Byna geheel en al van wit polikarbonaat gemaak met die uitsondering van die lang aluminium staaf. In die algemeen is dit 'n produk mooi en stewig.

Il stofversamelingskompartement 0.6L is ook voldoende vir diep skoonmaak. In elk geval vind ons dieuitstekende leegmaakstelsel wat jou toelaat om die vuilgoed af te laai deur die toepaslike knoppie te druk wat die deur in die onderste deel sal oopmaak. 'n Baie natuurlike operasie wat plaasvind sonder om enige gemors te maak of vuil te word.

Il filter stelsel dit is goed deurdink. Die voorfilter behou vuilheid in die beginfase en maak self skoon danksy die 12 gate wat 'n "sikloon-effek" genereer. Wat ons regtig beskerm, is die filter HEPA H12 wat deeltjies behou tot 0.3 mikron. Uiteindelik ook die HEPA-filter is wasbaar soos die res van die komponente en kan hergebruik word nadat dit 24 uur lank droog is.

Ek motore dit is die Dreame Space 3.0 op 400w met 'n suigkrag van 120AW en 'n suigdruk van 20.000 XNUMX Pa. Meer as merkwaardige waardes wat uitstekende skoonmaak waarborg teen maksimum en turbo krag, op alle oppervlaktes, insluitend matte. Die liggaam van die stofsuier weeg 1.65 kg.

In die masjienliggaam vind ons die kragbeheer wat op drie vlakke gestel kan word via die kieser. Onmiddellik onder is daar die knoppie om die "kontinue modus" te aktiveer wat jou toelaat om te stofsuig sonder om die sneller in te hou.

Ons vind dit ook in die Dreame T10 die nuus van hierdie reeks: die verwyderbare en vervangbare battery. Dit is 'n maklike operasie om uit te voer en wat jou toelaat om 'n moontlike vervangingsbattery af te wissel die outonomie verdubbel. Die bykomende battery kan herlaai word kontemporaneamente na die stofsuier deur die gleuf wat op die boonste kompartement voorsien is.

Die nuwe 2.500 3,5 mAh-battery herlaai binne XNUMX uur en waarborg 'n outonomie van 60 minute in ECO-modus, 26 minute in Medium-modus en slegs 8 in Turbo-modus.

Die hoofkwas is herontwerp. Die nuwe nul het 'n verhoogde V-ontwerp wat benewens uitstekend op alle oppervlaktes presteer, 'n anti-kinkel funksie. Hare en pels, in plaas daarvan om op te rol soos gewoonlik gebeur, bly opgelig en kan maklik verwyder word. Sommige is ook bygevoeg wiele wat beter gly moontlik maak op oppervlaktes soos matte, wat wrywing beperk.

As gevolg van die aanneming van die wiele, is die torsiestelsel ook gewysig wat in plaas van vertikaal + horisontaal vertikaal + rotasie van die kwas is, wat dit moeiliker maak om die hoeke te bereik.

Dreame T10 – Gevolgtrekkings

Die Dreame T10 is 'n werklik praktiese en betroubare koordlose stofsuier terwyl dit onder die "sielkundige" drempel van €200 bly.

Die krag is voldoende vir normale gebruik en die outonomie is in lyn met selfs duurder produkte. Die verwyderbare battery laat jou egter toe om die duur van die suiging te verdubbel.

As jy al die praktiese bykomstighede byvoeg wat altyd by die Dreame voorsien word, word die T10 'n geldige hulp sonder om 'n fortuin te spandeer.

Dreame T10 op aanbod

Die Dreame T10 is in hierdie dae op aanbod op die amptelike Dreame-winkel vir €180 gebruik die afslagkode DREAMETECH14 met vinnige en gratis versending vanaf die pakhuis in Pole. Maak gebruik daarvan, want die prys wat normaalweg aangebied word, is €240

8.9 Totale telling
DROOM T10

Die Dreame T10 is 'n werklik praktiese en betroubare koordlose stofsuier. Verwyderbare battery, goeie werkverrigting, uitstekende prys is sy sterk punt.

KONFESIONE
8.8
KONSTRUKSIE EN MATERIALE
9.4
FILTER
9
SUIGKAPASITEIT
8.5
BATTERY
8.2
GEBRUIK
9.6
TANK KAPASITEIT
8.5
PRYS
9
Pros
  • VOORSIEN VAN TOEBEHORE
  • GOEIE ASPIRASIE
  • GOEIE HANTERING
  • SnellerSLOT VIA SAGTEWARE
  • VERWYDERBARE BATTERY
CONS
  • AUTONOMIE
  • AFWESIGHEID Lig op die KORSEL
Voeg jou resensie
Simone Rodriguez
Simone Rodriguez

Blogger, maar bowenal tegnologie-entoesias. Ek is deel van 'n generasie wat van die katodestraalbuis na slimfone beweeg het, wat my laat getuig het van 'n ongekende tegnologiese evolusie. Sedert 2012 het ek die Xiaomi-handelsmerk ywerig gevolg wat, met die samevloeiing van verskeie projekte, daartoe gelei het dat ek XiaomiToday.it geskep het, die tuiste van alle Italiaanse Xiaomisti. Skryf vir my: [e-pos beskerm]

Betaal
Stel my in kennis
gas

0 kommentaar
Inlynterugvoer
Bekyk alle kommentaar
XiaomiToday.it
logo