Stel jy belang in hulle KWOTASIE? Bespaar met ons koepons aan WhatsApp o TELEGRAM!

Dreame T20 Review - Top van die reeks draadlose stofsuier met verwyderbare battery

Ek het uiteindelik die probeer Droom T20 wat ek met nuuskierigheid gewag het nadat ek al die vorige modelle van die V9P af probeer en waardeer het.

In vergelyking met Dreame V11 wat ons geresenseer het en wat my heeltemal oorwin het (dit is steeds my huidige stofsuier) in hierdie nuwe model wat ons kry 'n opgradering meer in terme van funksionaliteit dié van prestasie.

Die verpakking en toerusting is min of meer dieselfde as die nuutste modelle. Die muurmonteerhouer is goed gemaak en dien ook as 'n laaier wanneer die T20 in rus is. Daar is die gewone spesifieke behuising vir alle ander bykomstighede: spleet spuitstuk, 2-in-1 kwas spuitstuk, mini elektriese borsel, slang. Die bykomstighede is alles goed gemaak, stewig en baie maklik om te installeer beide op die lang staaf en direk op die kamera liggaam. Ongelukkig val die gate om die hakie vas te maak nie saam met dié van die ondersteuning van vorige modelle nie.

Ek motore dit is altyd die uitstekende 450w 125.000 150g/m borsellose wat 'n suigkrag van 25.000AW en 20 11Pa druk kan lewer. Selfs esteties is die Dreame TXNUMX baie soortgelyk aan die VXNUMX, maar die enjin self is kleiner ten spyte van die nuwe 8-stadium geraas onderdrukking stelsel. Die liggaam van die stofsuier weeg 1.7 kg.

Il stofversamelingskompartement 0.6L is ook voldoende vir diep skoonmaak. In elk geval vind ons dieuitstekende leegmaakstelsel wat jou toelaat om die vuilgoed af te laai deur die toepaslike knoppie te druk wat die deur in die onderste deel sal oopmaak. 'n Baie natuurlike operasie wat plaasvind sonder om enige gemors te maak of vuil te word.

Il filter stelsel dit is goed gemaak. Die voorfilter behou vuilheid in die beginfase en maak self skoon danksy die 12 gate wat 'n "sikloon-effek" genereer. Wat ons regtig beskerm, is die filter HEPA H12 wat deeltjies tot 0.3 mikron behou. Uiteindelik ook die HEPA-filter is wasbaar soos die res van die komponente en kan hergebruik word nadat dit 24 uur lank droog is.

In die masjienliggaam vind ons 'n nuwe kleurskerm wat 'n balk toon wat verband hou met die oorblywende heffing vir elk van die beskikbare skoonmaakmodusse. A is bygevoeg visuele terugvoer wat ons waarsku wanneer die filter vuil is. Naby die skerm vind ons die knoppie om die modus te kies en die een vir die aktivering van die deurlopende modus wat jou toelaat om te stofsuig sonder om die sneller in te hou.

Die groot nuus, hoogs versoek deur gebruikers, dit is die verwyderbare en vervangbare battery. Dit is 'n maklike operasie om uit te voer en wat jou toelaat om 'n moontlike vervangingsbattery af te wissel die outonomie verdubbel. Die bykomende battery kan herlaai word kontemporaneamente na die stofsuier met die toepaslike boonste kompartement. Verder verleng hierdie kenmerk die gemiddelde lewensduur van die produk, aangesien die battery die eerste element is wat verslyt word.

Die nuwe 2.800 3 mAh-battery herlaai binne XNUMX uur en waarborg 'n outonomie van 70 minute in ECO-modus, 30 minute in Medium-modus en slegs 8 in Turbo-modus.

La ECO-modus laat 'n "sagte" suiging toe maar steeds voldoende vir daaglikse skoonmaak of gekombineer met 'n robot stofsuier soos in my geval.

La Medium modus dit is in die meeste gevalle ideaal omdat dit goeie suigkrag in kombinasie met voldoende outonomie vir 'n mediumgrootte huis waarborg. Met behulp van die hoof-multi-kwas, sal dit aktiveer die outomatiese modus wat nog een van die Dreame T20-innovasies is. Trouens, 'n nuwe sensor is bygevoeg wat in staat is om oppervlaktes te herken om krag aan te pas terwyl dit ook verbruik optimaliseer.

La Turbo-modus, wat ek herdoop het tot Mr. White mode (Cit. Le iene) is die duurste in terme van outonomie, maar in staat om enige ramp op te los. Veral nuttig wanneer troeteldierhare jou bank binnegeval het.

Die nuus is nie verby nie, want ook die hoofkwas is herontwerp. Die nuwe nul het 'n verhoogde V-ontwerp wat benewens uitstekend op alle oppervlaktes presteer, 'n anti-kinkel funksie. Hare en pels, in plaas daarvan om op te rol soos gewoonlik gebeur, bly opgelig en kan maklik verwyder word. Sommige is ook bygevoeg wiele wat beter gly moontlik maak op oppervlaktes soos matte, wat wrywing beperk.

Dreame T20 V-vormige elektriese kwas

As gevolg van die aanneming van die wiele, is die torsiestelsel ook gewysig wat in plaas van vertikaal + horisontaal vertikaal + rotasie van die kwas is, wat dit moeiliker maak om die hoeke te bereik.

Dreame T20 – Gevolgtrekkings

Dreame, die vervaardiger van die Xiaomi-ekosisteem, het die afgelope 3 jaar groot vordering gemaak, die meeste van foute gemaak en gebruikersadvies goed gebruik. Die Dreame T20 is 'n ware top van die reeks met baie min kompromieë en wat definitief langs die Dyson kan staan.

Pragtig, funksioneel, robuust, die Dreame T20 bevredig by elke geleentheid en is gereed vir al die klein en groot behoeftes van 'n gesin: van die skoonmaak van die huis tot die skoonmaak van die motor danksy die wye reeks bykomstighede.

Die krag is altyd voldoende selfs wanneer daar diere in die huis is. Outonomie bly 'n kritieke punt (nie net van die T20 nie), maar die moontlikheid om bykomende batterye by te voeg, vergoed grootliks vir hierdie limiet.

Ek wag net vir die volgende model om 'n voorlig te sien bygevoeg soos in dié roidmi, 'n funksie wat ek baie gerieflik vind en wat ek altyd mis.

aanbod

🌐 Te koop op #Edwaybuy
💰 Vir slegs €199,00 in plaas van €299,00 (-33%)
🎟️ Afslagkode: EDWBT20
📌 Koop http://shrsl.com/36ry6
🇪🇺 Vinnige aflewering vanaf Europa ingesluit (geen doeane)

La bykomende battery è te koop hier op Aliexpress.

9.1 Totale telling
Dreame T20-resensie

Dreame bring die goeie dinge terug wat in die V11 gesien word met die byvoeging van interessante en nuttige funksies, maar bowenal 'n verwyderbare battery. Weereens, dit is onmoontlik om beter teen hierdie prys te vind.

KONFESIONE
8.8
KONSTRUKSIE EN MATERIALE
9.4
SENSORS EN FILTER
9.5
SUIGKAPASITEIT
9.1
BATTERY
8.5
GEBRUIK
9.6
TANK KAPASITEIT
8.5
Prys
9
Pros
  • VOORSIEN VAN TOEBEHORE
  • HOË SUIGKRAG
  • GOEIE HANTERING
  • TEENWOORDIGHEID VAN VERTONING VIR INLIGTING
  • SnellerSLOT VIA SAGTEWARE
CONS
  • Vryheid
  • AFWESIGHEID Lig op die KORSEL
Voeg jou resensie  |  Lees resensies en kommentaar
Simone Rodriguez
Simone Rodriguez

Blogger, maar bowenal tegnologie-entoesias. Ek is deel van 'n generasie wat van die katodestraalbuis na slimfone beweeg het, wat my laat getuig het van 'n ongekende tegnologiese evolusie. Sedert 2012 het ek die Xiaomi-handelsmerk ywerig gevolg wat, met die samevloeiing van verskeie projekte, daartoe gelei het dat ek XiaomiToday.it geskep het, die tuiste van alle Italiaanse Xiaomisti. Skryf vir my: [e-pos beskerm]

Betaal
Stel my in kennis
gas

2 kommentaar
meeste gestem
nuwer ouer
Inlynterugvoer
Bekyk alle kommentaar
Anonymous
Anonymous
2 jaar gelede

Tussen hierdie en Xiaomi se G10, watter een sal jy aanbeveel vir 'n persoon met 4 katte wat moeg is om beide die robot en die gewone stofsuier leeg te maak (laasgenoemde raak elke 10 minute verstop)? 😆

XiaomiToday.it
logo