Stel jy belang in hulle KWOTASIE? Bespaar met ons koepons aan WhatsApp o TELEGRAM!

Dreame T30 Review - Die beste draadlose stofsuier van die beste reeks

Na die hersiening van Droom T10 en Droom T20, sluit ons die "T-reeks" af met die vlagskip van DreameTech, die DROOM T30 wat beloof om die beste koordlose stofsuier van 2021 te wees prestasie opneem.

Dreame T30 bykomstighede

Die verpakking Die Dreame-toerusting is altyd baie volledig en selfs meer in die T30 danksy die toevoeging van nuwe bykomstighede. Ons vind die klassieke ondersteuning vir bevestiging aan die muur wat ook dien as 'n laaier wanneer die Dreame T30 in rus is en as 'n spesifieke behuising vir al die ander bykomstighede: spleetspuitstuk met LED-lig om te verlig, 2-in-1 kwasspuitstuk, mini-elektriese borsel, buigsame slang.

Aangebied op Amazon

Laas opgedateer op 29 April 2024 3:16

Benewens hierdie, a borsel vir stofsuig roosters en roosters sonder om te krap maar bowenal een vouvoeg wat jou toelaat om afgeleë gebiede (bv. onder die bank en tafels) te bereik sonder om te buig. Verder die nuwe skag is van koolstofvesel gemaak wat lei tot 'n laer algehele gewig.

Die nuus is nie verby nie, want ook die hoofkwas is herontwerp. Die nuwe nul het 'n verhoogde V-ontwerp wat benewens uitstekend op alle oppervlaktes presteer, 'n anti-kinkel funksie. Hare en pels, in plaas daarvan om op te rol soos gewoonlik gebeur, bly opgelig en kan maklik verwyder word. Sommige is ook bygevoeg wiele wat beter gly moontlik maak op oppervlaktes soos matte, wat wrywing beperk.

Die bykomstighede is alles goed gemaak, stewig en baie maklik om te installeer beide op die lang staaf en direk op die kamera liggaam.

Dreame T30 – Tegniese kenmerke

In die Dreame T30 a nuwe enjin Dreame Space 5.0 550w 150.000g/m borselloos wat kan produseer 'n suigkrag van 190AW en 'n druk van 27.000 XNUMX Pa. Mal waardes wat die meeste van die kompetisie uit alle oogpunte vernietig.

Il stofversamelingskompartement 0.6L is ook voldoende vir diep skoonmaak. In elk geval vind ons dieuitstekende leegmaakstelsel wat jou toelaat om die vuilgoed af te laai deur die toepaslike knoppie te druk wat die deur in die onderste deel sal oopmaak. 'n Baie natuurlike operasie wat plaasvind sonder om enige gemors te maak of vuil te word.

Il filter stelsel dit is dieselfde een teenwoordig in die hele T-reeks met die voorfilter wat vuilheid in die beginfase behou en self skoonmaak danksy die 12 gate wat 'n "kolk-effek" genereer. Wat ons regtig beskerm, is die filter HEPA E12 wat deeltjies tot 0.3 mikron behou. Uiteindelik ook die HEPA-filter is wasbaar soos die res van die komponente en kan hergebruik word nadat dit 24 uur lank droog is.

Nuwe Intelligente Auto-modus

In die T30-model die modus outomaties is aansienlik verbeter. Benewens die sensor geplaas op die groot kwas wat in staat is om herken oppervlaktes soos matte en verhoog krag outomaties, vind ons ook een byDie binnekant van die stofsuier kan elke medium meet volgens die vlak van vuilheid en pas outomaties aan.

Hierdie nuwe een sensor is onafhanklik van die gemonteerde bykomstigheid en dit is dus moontlik om die aanpasbare modus in alle situasies te gebruik en nie net met die hoofkwas soos in die Dreame T20 nie. Trouens in hierdie model outomatiese modus is altyd beskikbaar en word bygevoeg by diegene wat reeds teenwoordig is.

La ECO-modus laat 'n "sagte" suiging toe maar steeds voldoende vir daaglikse skoonmaak of gekombineer met 'n robot stofsuier soos in my geval.

La Medium modus dit is in die meeste gevalle ideaal omdat dit goeie suigkrag in kombinasie met voldoende outonomie vir 'n mediumgrootte huis waarborg. Trouens, danksy die nuwe, kragtiger motor, kan uitstekende resultate verkry word selfs met hierdie modus sonder om na die Turbo-modus wat in die Dreame T30 werklik wonderlik is, maar ook duur in terme van outonomie.

Ons vind ook weer die gerieflike verwyderbare en vervangbare battery wat 2.900mAh is, herlaai in 3 uur en waarborg 'n outonomie van 90 minute in ECO-modus, 35 minute in Medium-modus en slegs 7.5 in Turbo-modus. Om dit te verwyder is 'n maklike operasie om uit te voer en laat jou toe om 'n moontlike spaarbattery af te wissel die outonomie verdubbel. Die bykomende battery kan herlaai word kontemporaneamente na die stofsuier met die toepaslike boonste kompartement. Verder verleng hierdie kenmerk die gemiddelde lewensduur van die produk, aangesien die battery die eerste element is wat verslyt word.

Nuwe slim skerm

Onder die groot innovasies van die Dreame T30 vind ons 'n nuwe vertoning ons kan bystaan ​​tydens skoonmaakoperasies. Benewens die vertoon van die geselekteerde krag en die persentasie van die oorblywende battery, die skerm wys 'n intydse grafiek van die vuiligheid wat opgespoor is vanaf die outomatiese modussensor. Verder die raam verlig in drie verskillende kleure (groen, geel, rooi) om meer sigbare terugvoer te gee oor die moeite wat die stofsuier doen.

Dreame T30-grafika

Die vertoning sorg ook virlig ons in wanneer die filter skoongemaak moet word of as dit verkeerd gemonteer is.

Bo en onder die vertoning vind ons knoppies om skoonmaakmodusse te verander en dit vir aktiveer deurlopende modus wat jou toelaat om te stofsuig sonder om die sneller in te hou.

Dreame T30 – Gevolgtrekkings

Die Dreame T30 is 'n absolute Die beste koordlose stofsuier wat ek nog ooit probeer het.

Daar is baie verbeterings in vergelyking met die reeds uitstekende Dreame T20 wat ek waardeer het. Die enjin wat die kragtigste onder dié op die mark is. Outonomie wat verder verbeter word. Die vertoning wat verryk is met nuwe terugvoer.

Maar bowenal die outomatiese modus wat baie verbeter is, is die gebruikerservaring nou vergelykbaar met 'n tradisionele stofsuier. Kom ek verduidelik beter: danksy die groter krag en outonomie is dit voldoende om die stofsuier op outomaties te stel en homself te laat reguleer sonder dat dit nodig is om die krag te verander op soek na die beste moontlike outonomie.

Gaan na nitpick, ek merk steeds die gebrek aan lig op die kwas wat 'n baie nuttige funksie is. Verder is daar vir nou geen mop om vloere te was soos in die T20 Pro nie, maar dit is moontlik dat dit later beskikbaar gestel sal word.

Wag jy vir 'n laer prys? Aktiveer die waarskuwing!
Stel waarskuwing vir Dreame T30 Neo koordlose stofsuier, geïntegreerde skerm, 190AW suigkrag, kompartement... - €231,28

9.1 Totale telling
Droom T30

Met hierdie model oortref Dreame al die kompetisie. Danksy ongeëwenaarde suigkrag, goeie outonomie en 'n outomatiese modus wat regtig goed werk, sal jy nie 'n tradisionele stofsuier mis nie.

KONFESIONE
9
KONSTRUKSIE EN MATERIALE
9.5
FILTER
9
SUIGKAPASITEIT
9.5
BATTERY
8.5
GEBRUIK
9.6
TANK KAPASITEIT
8.5
PRYS
9
Pros
  • VOORSIEN VAN TOEBEHORE
  • BAIE HOË SUIGKRAG
  • GOEIE OUTONOMIE
  • OUTOMATIESE MODUS
  • GOEIE HANTERING
  • SLIM VERSKEER
  • SnellerSLOT VIA SAGTEWARE
CONS
  • GEEN LIG OP DIE KORSEL NIE
Voeg jou resensie
Simone Rodriguez
Simone Rodriguez

Blogger, maar bowenal tegnologie-entoesias. Ek is deel van 'n generasie wat van die katodestraalbuis na slimfone beweeg het, wat my laat getuig het van 'n ongekende tegnologiese evolusie. Sedert 2012 het ek die Xiaomi-handelsmerk ywerig gevolg wat, met die samevloeiing van verskeie projekte, daartoe gelei het dat ek XiaomiToday.it geskep het, die tuiste van alle Italiaanse Xiaomisti. Skryf vir my: [e-pos beskerm]

Betaal
Stel my in kennis
gas

0 kommentaar
Inlynterugvoer
Bekyk alle kommentaar
XiaomiToday.it
logo